چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه / اولین دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی ویژه خواهران مبلغ در مشهد ، از سوی مدرسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س)، در حال برگزاری است.

مدیر مدرسه علمی، تحقیقی  مکتب نرجس(علیها السلام) در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در مشهد، پیرامون دوره های آموزشی اقتصادی مقاومتی ویژه خبرنگاران مبلغ ، هدف از برگزاری این دوره گفت: در این عرصه بانوانی را تربیت می نماییم که در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در  خانواده ها و بعد هم در اجتماع نقش کلیدی در اقتصاد دارند؛ هدف دیگر تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری به خصوص تأکید رهبری در سال جاری پیراموان اقدام و عمل می باشد.

منور شایسته خو، با اشاره به اینکه این دوره آموزشی مقدماتی است و دوره های بعدی در دست اقدام است، افزود: در این دوره از اساتید مبرز کشوری بهره برده می شود.

مدیر مدرسه علمی تحقیقی  مکتب نرجس(س) با بیان اینکه متاسفانه در حوزه های علمیه کمتر به موضوع اقتصاد پرداخته شده، افزود: دکترین اقتصاد مقاومتی، مبانی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ها- کسب و کارهای کوچک و خانگی، اقتصاد مقاومتی، آشنایی با گفتمان های رهبر انقلاب به ویژه اقتصاد مقاومتی از سرفصل های  این دوره آموزشی می باشد.

وی افزود: نسبت اقتصاد مقاومتی با الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی، بررسی جبهه های معارض با اقتصاد مقاومتی در داخل و خارج، جایگاه ایران در جهان و مساله نفوذ، اقتصاد مقاومتی و اجرایی سازی در مردم با استفاده از رسانه  از دیگر سرفصل های آموزشی این دوره است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha