جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فضای مجازی

حوزه / امام جمعه تاکستان گفت: ورود بسیار گسترده دشمن در فضای مجازی و استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها می طلبد که مقابله جدی با این قضیه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان به اهمیت حضور طلاب در عرصه های تبلیغی و فضای مجازی اشاره و گفت: لزوم فعالیت طلاب در عرصه های تبلیغ و ترویج فرهنگ ناب اسلامی بر همگان آشکار است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری مقابله با شبهات دینی را مهم دانست و بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب بارها به جوانان، اساتید دانشگاه، طلاب، روحانیون و افسران جنگ نرم خطاب کردند و بارها بر ورود روحانیت به عرصه مقابله با شبهات فضای مجازی تاکید داشتند و در برخی مواقع آن را واجب کفایی دانستند.

امام جمعه شهرستان تاکستان،  تبلیغ دین و ترویج فرهنگ اسلامی از سوی روحانیت و طلاب را با اهمیت دانست و اظهار کرد: تبلیغ دین و شناخت دین اسلام اختصاص به زمان و مکان و نیاز به ابزار خاصی ندارد بلکه شریعت اسلام آنقدر پویا و جامع است که در هر عصر با توجه به نیازهای جامعه پاسخگویی نیازها و مسائل آن است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی به پاسخگویی طلاب و روحانیون به شبهات دینی در فضاهای مجازی اشاره و عنوان داشت: امروزه جمعی از طلاب و روحانیون با حضوردرشبکه های اجتماعی و فضای مجازی، با تشکیل گروه هایی به شبهات و پرسش های اعتقادی و دینی پاسخ داده و معارف اسلامی را تبلیغ می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha