چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
آیت الله موسوی اردبیلی

حوزه/ اگر در کشور شاهد دروغ و تهمت هایی هستیم، باید بدانیم که اینها تابع برخی شرایط در کشور هستند. ولی عمل درست و بهبود شرایط و اوضاع فرهنگی می تواند در اصلاح بسیاری از مشکلات اخلاقی تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت  آیت الله  موسوی اردبیلی عصر امروز در دیدار با وزیر صنعت معدن و تجارت گفتند: دولت باید بداند که این کشور هرچه دارد از مردم است و مردم در همه عرصه های پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بودند و باید این مردم را حفظ کرد.

ایشان با تاکید بر حل مشکلات مردم در عرصه های مختلف گفتند: دولت به شکلی فعالیت کند که مردم آثار مثبت این فعالیت ها را در زندگی خود مشاهده کنند. اگر آنان ببینند که سفره  همان سفره قبلی است و حتی کوچکتر شده، مطمئنا نمی توانند فکر کنند که برنامه های دولت به خوبی در زندگی آنها تاثیر گذاشته است.

این مرجع تقلید بیان کردند: دولتمردان همیشه به تشریح اقدامات مثبت خود می پردازند که ما نیز از آنها تقدیر می کنیم، فعالیت ها را باید در صحنه عمل درست نمود و مردم خود شاهد این اقدامات باشند.

ایشان با اشاره به اظهارات وزیر صنعت در خصوص مشکلات اخلاقی در جامعه گفتند: اگر اوضاع در کشور در ابعاد مختلف اصلاح شود، قطعا بر اخلاقیات جامعه تاثیر خواهد گذاشت: اگر در کشور شاهد دروغ و تهمت هایی هستیم، باید بدانیم که اینها تابع برخی شرایط در کشور هستند. ولی عمل درست و بهبود شرایط و اوضاع فرهنگی می تواند در اصلاح بسیاری از مشکلات اخلاقی تاثیرگذار باشد. مثلا اگر کارها به درستی انجام شود، دیگر نیاز به دروغ گفتن کسی نیست.

ایشان تصریح کردند: مردم باید باور کنند، که ما خادم آنها هستیم و دولت خادم آنهاست و همه مسئولان برای رضای خدا و حل مشکلات آنها تلاش می کنند و  باور کنند که چیزی برای خود نمی خواهند.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در پایان با دعا برای دولت، خواستار حل مشکلات کشور در بخش های مختلف، به خصوص مسائل اقتصادی مردم شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha