جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی /وزیر دادگستری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی گفت: مسئولان نظام عملکرد خود در حوزه های مختلف برای حل مشکلات کشور و مردم ارتقاء دهند تا شاهد اقتدار و عظمت روز افزون جمهوری اسلامی ایران در جهان باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد، گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام و دولت در بین آحاد جامعه است و باید تلاش کنیم این خدمات به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به این که هفته دولت هفته یادآوری خدمت مردان بی ادعا و ایثار دلسوزان نظام به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است، تصریح کرد:هفته دولت فرصتی خوبی برای بیان خدمات خالصانه دولت به مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه امید می رود همیشه شاهد تحرک خدمت از سوی مدیران ملی و ارشد استانی به مردم باشیم، خاطر نشان کرد: باید با تلاش مضاعف و روز افزون در جهت حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم تلاش نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان اینکه اعتماد سازی و امید بخشی باید در کشور و بین مردم توسعه یابد، یادآور شد: تبادل عاطفه و افزایش امید و نشاط در بین آحاد جامعه موجب پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی در ابعاد گوناگون خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم بدانند که دلسوزان نظام برای رفع مشکلات آنان همت خود را بکار گرفته اند، افزود: امید می رود با دعای خیر مردم مسئولان نظام بتوانند عملکرد خود در حوزه های مختلف برای حل مشکلات کشور و مردم ارتقاء دهند تا شاهد اقتدار و عظمت روز افزون جمهوری اسلامی ایران در جهان باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha