جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 392314
۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
حجت الاسلام شهیدی پور

حوزه/ مراسم افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم، پیش از ظهر امروز با تجلیل از خدمات قرآنی حجت الاسلام والمسلمین شهیدی پور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، پیش از ظهر امروز مراسم افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان قم و یادبود پیشکسوت قرآنی مرحوم استان علامی، با حضور فعالان قرآنی و مدیران استان برگزار شد.
این مراسم که با حضور معاون استاندار قم، مدیرکل اوقاف و امورخیریه، حجت‎الاسلام والمسلمین شهیدی و استاد دهدشتی از اساتید قرآن استان قم و فعالان قرآنی همراه بود، از ساعت 10:30 در مجتمع فرهنگی امام زاده سیدعلی(ع) با برنامه‎های متنوع قرآنی و فرهنگی و مذهبی آغاز به کار کرد.
در ابتدای این مراسم ،حجت‎الاسلام  حسینی مقدم، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان در سخنانی با اشاره به بخش های مختلف این جشنواره قرآنی به برگزاری طرح های مختلف قرآنی این اداره کل در بخش‎های مختلف پرداخت.
سخنران دیگر این مراسم جمالی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم بود که در سخنانی به اهمیت و جایگاه قرآن کریم در نظام معرفتی اسلام پرداخت و قرآن را مهمترین رکن تهذیب اجتماعی دانست.
در ادامه مراسم تجلیل و یابود مرحوم استاد ابوالفضل علامی از قاریان، اساتید و داوران برجسته قرآن کریم برگزار شد؛ همچنین از دو شخصیت قرآنی استان قم حجت‎الاسلام والمسلمین شهیدی پور و محمدعلی دهدشتی با حضور مسئولان استان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha