شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهیدی پور

حوزه/ حجت‎الاسلام والمسلمین شهیدی، حضور در محافل قرآنی با حضور رهبر انقلاب را بهترین خاطره عمر خود توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‎الاسلام والمسلمین شهیدی پور، امروز در مراسم افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: برنامه‎های قرآنی و حدیثی یکی از مصادیق تمسک به ثقلین مبارک است که همه وظیفه داریم به این ریسمان الهی چنگ بزنیم.
وی افزود: شرکت در این محافل به هر عنوان جزو وظیفه دینی، فرهنگی و اسلامی ماست؛ تقدیر از خادمان قرآن کریم، به عنوان کسانی که برای نشر و ترویج فرهنگ قرانی تلاش می کنند، وظیفه آحاد مختلف است؛ خادمان گمنام قرآن کریم باید مورد تجلیل واقع شوند؛ کسانی که مورد تجلیل واقع می شوند نیز به تکرار نیست و به همین جهت سازمان اوقاف باید از همه خادمان گمنام قرآنی تلاش کند.
این استاد قرآن بیان کرد: تجلیل از استاد علامی از بهترین فعالیت‌هایی است که در قم انجام شده و در این جشنواره باید ویژگی‎‏های این اساتید قرآنی بیان شود، تا الگویی برای فعالان قرآنی استان و نوجوانان این مرز و بوم باشد.
حجت‎الاسلام والمسلمین شهیدی پور اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب یک شخصیت کاملا قرآنی است و ایشان الگویی برای همه مردم در زمینه انس با قرآن و سایر امور هستند؛ بهترین خاطره زندگی من در این سال های فعالیت در عرصه قرآنی به شرکت در محافل قرآنی مقام معظم رهبری باز می‎گردد؛ زیرا در این جلسات همیشه نکات ناب و قرآنی بسیار راهگشا و بدیع از سوی ایشان بیان می‎شود.
وی افزود: اگر حمایت های رهبر معظم انقلاب نبود هیچ گاه چنین توسعه ای در حوزه قرآنی کشور ایجاد نمی شد و به همین جهت تمام مسئولان و مردم و فعالان قرآنی باید از این اسوه و الگوی تمام نمای قرآنی و کلام نورانی ایشان که مبتنی بر معارف قرآن و اهل بیت(ع) است، بهره‎مند شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha