شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
۱

حوزه/ رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی سطح چهار از امروز (۹ شهریور ماه) خبر داد.

اباذر عمرانی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی سطح چهار سال تحصیلی ۹۵-۹۶ اظهارداشت: داوطلبان می توانند برای اطلاع از نتایج آزمون کتبی، از تاریخ ۹ شهریور به سامانه پذیرش جامعه الزهرا(سلام الله علیها) به آدرس paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در هر رشته به میزان دو برابر ظرفیت پذیرش برای مصاحبه علمی دعوت شده اند، افزود: برگزاری کلاسها مشروط به  حد نصاب رسیدن قبولیهای نهایی است.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(سلام الله علیها)بیان کرد: پذیرفته شدگان باید در روز مصاحبه برای بررسی مدارک به پذیرش مراجعه کنند و عدم مراجعه به منزله غیبت است.

وی با بیان اینکه زمان مصاحبه علمی توسط گروه های علمی به اطلاع قبول شدگان میرسد، افزود: برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در رشته فقه و اصول (گرایش فقه خانواده) با شماره ۳۲۱۱۲۱۱۵ روز چهارشنبه ۱۰ شهریور، ساعت ۱۰ الی ۱۳، در رشته تفسیر و علوم قرآن (گرایش های تفسیر تطبیقی و علوم و معارف) با شماره ۳۲۱۱۲۱۶۳ در روز  چهارشنبه ۱۰ شهریور، ساعت ۸ الی ۱۲، در رشته فلسفه اسلامی(گرایش حکمت متعالیه) با شماره ۳۲۱۱۲۳۵۴ در روزهای ۹ و ۱۰ شهریور، ساعت ۹ تا ۱۰ صبح، در رشته کلام اسلامی با شماره ۳۲۱۱۲۲۱۶ در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۹ و ۱۰ شهریور ساعت ۹ تا ۱۱ صبح تماس حاصل کنید و در رشته تاریخ اسلام (گرایش تاریخ اهل بیت علیهم السلام) با شماره ۳۲۱۱۲۲۶۷ از طرف گروه تاریخ با پذیرفته شدگان تماس گرفته می شود.

عمرانی فر بیان کرد: با توجه به اطلاع رسانی های قبلی ، ارائه مدارک درخواستی شامل شناسنامه و کارت ملی، مدرک تحصیلی، سوابق علمی، پژوهشی و غیره در زمان مصاحبه ضروری است و نقص مدارک مانع پذیرش خواهد شد.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha