جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان خرامه، از برگزاری کارگاه تخصصی فضای مجازی در این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام آیت زارع، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان خرامه و به منظور آشنایی روحانیون و طلاب این حوزه با فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی، ویژه تابستان امسال و برنامه های اوقات فراغت محصلین این حوزه، کارگاه تخصصی فضای مجازی روز پنجشنبه 11 شهریورماه در این  مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست، از متخصصین و اساتید، تحلیل گران ارشد فضای مجازی جهت ایراد سخنرانی در جمع طلاب دعوت به عمل آمده است.

مدیر مدرسه امام جعفر صادق(ع) شهرستان خرامه گفت: یکی دیگر از مباحثی که در این کارگاه مطرح می شود و توسط مدعوین به طلاب آموزش داده می شود، آشنایی با شیوه‌های حفظ امنیت در فضای مجازی است؛ لذا ضرر و آسیب‌های ناشی از پایین بودن ضریب ایمنی شبکه به‌خود کاربر بازمی‌گردد به همین جهت این مورد بحث قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام زارع اظهار داشت: ما این برنامه تخصصی را به صورت آزمایشی از تابستان امسال آغاز نموده و با شروع سال تحصیلی جدید قطعا به موضوعات دیگر این مبحث به صورت تخصصی خواهیم پرداخت.

وی در پایان گفت: پرسش و پاسخ، رفع مشکلات دانستنی طلاب در این زمینه و آشنایی با ضرورتها و الزامات در محیط سایبر و فضای مجازی یکی دیگر از مباحث این کارگاه به شمار می آید که با حضور و استقبال طلاب و مطرح نمودن مطالب توسط اساتید قطعا خروجی خوبی را به دنبال خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha