جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصاحبه ورود به حوزه

حوزه/ با درخواست های مکرر علاقه مندان به تحصیلات حوزوی برای نخستین بار در سطح شهرستان دشتستان، امکان فراگیری معارف حوزوی برای عموم براداران داوطلب فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام سعید غلامی، مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان با اعلام این خبر گفت: با درخواست های مکرر علاقه مندان به تحصیلات حوزوی برای نخستین بار در سطح شهرستان دشتستان، امکان فراگیری معارف حوزوی برای عموم براداران داوطلب فراهم شد.

وی افزود: با رایزنی های مختلف و متعددی که در طول این چندماه از طرف مسؤولان مربوطه این حوزه انجام گرفت و از مهرماه امسال برای نخستین بار این امکان فراهم شود تا برادران علاقه مند به فراگیری دروس حوزوی بتوانند با حضور در کلاس های درس، به فراگیری این علوم بپردازند.

مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان ادامه داد: داشتن حداقل مدرک دیپلم، تکمیل فرم ثبت نام و تعهد مبنی برحضور منظم در کلاس های درس از مهمترین شرایط حضور در کلاس های معارف اسلامی ویژه برادران خواهد بود.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: ثبت نام در این دوره از 10 شهریور آغاز و تا اول مهر ماه ادامه خواهد داشت و داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09171767648- و 09177739821 تماس یا به حوزه علمیه چهارده معصوم واقع در خیابان شهید اسدی کوچه اسدی 3 به صورت حضوری مراجعه کنند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه رسمی این دوره با حضور میهمانانی از مدیریت حوزه استان و مسؤولان شهرستان دشتستان، پنجشنبه 11 شهریور ساعت 9 صبح در حوزه علمیه چهارده معصوم برازجان برگزار می شود.

مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان  خاطرنشان کرد: احکام  و چهل حدیث امام (ره) از جمله دروسی است که در طول دوره داوطلبان با آن آشنا خواهند شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha