شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد گفت:نظم و انضباط اجتماعی و وجدان کاری از ابعاد مهم و راهکاری برای تحقق بخشیدن به شعار سال است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛حجت الاسلام  حسن ترابی امروز در نشست شورای فرهنگی عمومی این شهرستان با بیان اینکه باید این نظم در تمام مسئوليتهای اجرایی و اجتماعی نمود پیدا کند افزود:برای تحقق بخشیدن به این امر باید اخلاص و دلسوزی را در انجام فعالیتها سر لوحه قرار داد.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق بخشیدن به شعار سال باید اجرای راهکارهای اقتصاد مقاومتی در تمام ابعاد زندگی بصورت فرهنگ نمود پیدا کند تصریح کرد:این مهم تنها با گفتمان سازی محقق خواهد شد.

امام جمعه بروجرد خاطر نشان کرد:برای تبدیل شعار اقتصاد مقاومتی به گفتمان باید این گفتمان را همانند گفتمان دفاع مقدس در جامعه ترویج داد.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای تضعیف اقتصاد و فرهنگ ایران اسلامی بکار گرفته است بیان داشت:در این خصوص باید تدابیر هوشمندانه و به موقع برای فرهنگ سازی جامعه لحاظ شود.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه با تکیه بر تولید داخل و استفاده از ظرفیتهای فرهنگی می توان در جهت توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی قدم برداشت تصریح کرد:باید با جلوگیری از وارادات بی رویه کالاها و تمرکز و استفاده از تولید داخل این هجمه تحریمی دشمن را خنثی نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha