جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا

حوزه / نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه های دشمنان اسلام گفت: جهان اسلام برای رویارویی با هجمه های دشمنان، نیازمند وحدت و صدور اسلام ناب محمدی به دنیا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در مراسم تکریم و تودیع امام جمعه سابق شهرستان سنقر با تشکر از زحمات دلسوزانه حجت الاسلام سید محمد باقر برقراری، عنوان داشت: حجت الاسلام برقراری امام جمعه سابق شهرستان سنقر با تمام توان منویات رهبر معظم انقلاب را در این شهرستان اجرایی کرد.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امام جمعه سابق شهرستان سنقر زمینه های وحدت اقشار مختلف مردم با یکدیگر را در این شهرستان فراهم کرد.

وی در ادامه بیان داشت: حجت الاسلام برقراری با بیانات خود موجب دلگرمی مردم این شهرستان می شد و با انتقال رهنمودها و دستورالعمل های رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه به مردم، زمینه های حمایت هرچه بیشتر مردم این شهرستان از نظام و ایستادگی در برابر دشمنان را فراهم می کرد.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در ادامه افزود: جهان اسلام نیازمند وحدت اسلامی و گسترش و توسعه اسلام ناب محمدی برای مقابله با هجمه های دشمنان است، در غیر این صورت روز به روز اسلام به سمت فراموش و نابودی پیش خواهد رفت.

حجت الاسلام حسینی کیا در پایان یادآور شد: دست نشانده های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در حال جولان دادن در مناطق و بلاد اسلامی هستند و با ایجاد تفرقه میان مسلمانان، درصدد اعمال سیاست های خود می باشند لذا علما و روحانیون با بصیرت افزایی و ایجاد وحدت میان مسلمانان از سلطه دشمنان بر مسلمانان جلوگیری کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha