جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیرخوارگان

حوزه/ دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی از برگزاری ۱۵۵ برنامه در استان همدان خبر داد و گفت: برنامه شیرخوارگان حسینی در یک روز معین و با برنامه های مشخص در بیش از ۳۰۰ نقطه از جهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، همایش خادمان و برگزار کنندگان مراسم شیرخوارگان حسینی استان همدان، ظهر امروز در سالن اجتماعات کانون فرهنگی پرورشی باباطاهر برگزار شد.

 در این همایش، اصغر رسولی دبیر مجمع شیرخوارگان حسینی، با اشاره به اهداف این مجمع در جهان، اظهار داشت: یکی از اهداف این مجمع جهانی تبلیغ اسلام و شیعه در جهان است.

وی با اشاره به اهمیت تعمیق معارف در جامعه ابراز داشت: از دیگر اهداف این مجمع جهانی در برگزاری مراسم ها تهییج غیرت دینی در جامعه است تا معارف اسلامی را در خود نهادینه کنند.

رسولی در ادامه جریان سازی مهدوی را امری مهم توصیف و خاطر نشان کرد: پیوند دادن واقعه کربلا با عصر ظهور و ارتباط آنها با یکدیگر از دیگر اهداف این مجمع جهانی است.

وی از برگزاری 155 برنامه در استان همدان خبر داد و گفت: برنامه شیرخوارگان حسینی در یک روز مشخص و با سین برنامه مشخص در بیش از 300 نقطه از جهان برگزار می شود.

دبیر اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی در استان همدان ابراز داشت: در ایران در بیش از 3000 نقطه از کشور این مراسم برگزار خواهد شد که با اسقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

وی با اشاره به تاثیر گذاری این مراسم، خاطر نشان کرد: جبهه کفر همواره کودک کش بوده است و از ابتدای تاریخ تا امروز این رویه را ادامه داده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha