پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام  مهدی آقامیری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با اشاره به پروژه اداری آموزشی این مدرسه، گفت: با تمامی مشکلات اقتصادی، مساحت پنج هزار متری این پروژه در دست آماده سازی بوده و حدود ۹۵ درصد این پروژه به انجام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام سید مهدی آقامیری، پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر درباره تهذیب، اخلاق و تربیت طلاب، گفت: طبق روال سال های گذشته جلسات اخلاقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین اساتید مجرب اعزامی خارج از استان در برنامه امسال مدرسه امام خمینی(ره) لحاظ شده است.

وی، برگزاری مراسم موالید، شهادت ها، ساماندهی گروه های طلاب ملبس، راه اندازی اردوی بی نظیر زیارت اربعین را از دیگر برنامه های سال جاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر دانست و گفت: در سال گذشته 140 نفر از طلاب این مدرسه به اربعین حسینی رفتند و جلوه ای از ایثار و سخاوت در این حرکت معنوی نمایان بود.

حجت الاسلام آقامیری، برگزاری کارگاه های تربیت مشاوره، سلسله نشست ها با اساتید و نظارت بر حضور و غیاب طلاب، برگزاری کارگاه های مقاله نویسی و مهارت های پژوهشی، آشنایی با رایانه، ارسال 37 مقاله به جشنواره علامه حلی استانی، اجرایی کردن آیین نامه آموزش و پژوهش با بیش از 107 مقاله و برگزاری کرسی های نظریه پردازی از دیگر فعالیت های و اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با اشاره به پروژه اداری آموزشی این مدرسه، گفت: با تمامی مشکلات اقتصادی مساحت پنج هزار متری این پروژه در دست آماده  سای بوده و حدود 95 درصد این پروژه به انجام رسیده است.

حجت الاسلام آقامیری در پایان گفت: در حال حاضر تعداد 50 طلبه ملبس به لباس روحانیت در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تحصیل می کنند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از طلاب ممتاز اول تا سوم همه پایه های تحصیلی مدرسه امام خمینی(ره) با اهدای هدیه ای تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha