سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمد حجتی

حوزه/ امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به هجمه های وسیع دشمنان علیه انقلاب، گفت: اعتماد به وعده های توخالی آمریکا نتیجه ای جز سقوط به همراه ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه حجاج در فاجعه منا، گفت: اقدامات ددمنشانه حکومت آل سعود در حق مسلمانان، موجب افزایش تنفر و انزجار عمومی نسبت به آن ها شده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: در این برهه از زمان جنایات آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت آل سعود موجب ناامنی های وسیعی در مناطق مختلف شده، اما به برکت شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کشور ایران از امنیت و آرامش قابل توجه ای برخوردار است.

این استاد حوزه کرمانشاه  افزود: خوشبختانه ملت بصیر و سربازان انقلابی، با ایمان، بصیرت و از خودگذشتگی و حفظ آمادگی نه تنها به دشمن پشت نمی کنند، بلکه تهدیدات پوشالی آن ها را در نطفه خفه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: وحدت، قدرتمندترین سلاح جوامع اسلامی در برابر کفار سلاحی برگرفته از تعالیم اسلامی است که در طول ادوار مختلف این سلاح همواره ظفر و پیروزی را نصیب مسلمانان کرده است.

وی خاطر نشان کرد: پدیده های ناخلفی همچون داعش چیزی جز ناامنی برای جهان به ارمغان نیاورده اند و امروز بر اساس اتاق فکر دشمن، اسلام گریزی و بد جلوه دادن اسلام در دستور کار دشمنان اسلام قرار گرفته است.

امام جمعه موقت کرمانشاه ابراز داشت: جنایات داعش و تروریست های تکفیری که به اژدهای دو سر در مناطق اسلامی مبدل شده اند، قطعأ گریبان گیر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی خواهد شد.

این استاد حوزه ابراز داشت: کشتار مردم مظلوم و بی گناه یمن ادامه سیاست های رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل است، متأسفانه کشورهایی که خود را دایه دار حقوق بشر می دانند، در برابر اقدامات ددمنشانه تکفیری ها سکوت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان بیان داشت: وظیفه ملت ایران، ولایتمداری و پشتیبانی از ولایت فقیه است، اعتماد به وعده های توخالی آمریکا نتیجه ای جز سقوط را به همراه ندارد؛ لذا حرکت پشت سر فرمانده معظم کل قوا موجب اقتدار و عظمت هرچه بیشتر انقلاب اسلامی خواهد شد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha