جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جنگ نرم

حوزه / با ارتقاء بینش دینی و سیاسی و راهبردهای مقابله با جنگ نرم دشمن می توان جامعه را در مقابله با هجوم نقشه های فرهنگی و اجتماعی بیمه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام محمد رضا سبحانی عصر امروز در همایش بصیرت افزایی خانواده های نیروی انتظامی افزود: نقش خانواده های نیروی انتظامی در موفقیت ها و عملیات این نیرو بسیار اثر گذار است و باید تلاش کنیم شاخصه های بصیرت افزایی در بین خانواده های کارکنان نیروی انتظامی عمیق تر شود.

وی با اشاره به اینکه امروز بصیرت دینی و سیاسی از کارکردهای اثر گذار در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است تصریح کرد:با ارتقاء بینش دینی و سیاسی و راهبردهای مقابله با جنگ نرم دشمن می توان جامعه را در مقابله با هجوم نقشه های فرهنگی و اجتماعی بیمه کرد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) کوهدشت با بیان اینکه نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود امنیت،آسایش و آرامش را برای افزاد جامعه به ارمغان آورده است خاطر نشان کرد:با همکاری و تعامل با نیروهای ارزشی و خدوم این نیرو باید ایجاد نظم و انضباط اجتماعی در جامعه را فراگیر و همگانی کرد.

حجت الاسلام سبحانی در پایان با اشاره به اینکه نظم و انضباط اجتماعی از مولفه های پایدار در تامین امنیت اجتماعی است افزود: مردم نیز باید با پلیس و ماموران این نیرو همکاری لازم را داشته باشند تا روز به روز شاهد امنیت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha