پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 بایکوت اسرائیل

حوزه/ اتحادیه معلمان شهر اولدنبورگ در آلمان با انتشار مقاله‌ای در شماره سپتامبر ماهنامه‌شان خواستار بایکوت کامل رژیم اسرائیل شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یک رسانه خبری صهیونیستی اذعان کرد که  اتحادیه معلمان شهر اولدنبورگ در آلمان با انتشار مقاله‌ای در شماره سپتامبر ماهنامه‌شان خواستار بایکوت کامل رژیم اسرائیل شده است. به نظر می‌رسد این نخستین باری باشد که از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون یک گروه نیروی کار سازمان یافته انتقاد از رژیم صهیونیستی را در این سطح مطرح کرده و اقدام به بایکوت و تحریم اسرائیل نموده است. به طوری که مقامات رژیم صهیونیستی اقدامات و نظرات این اتحادیه معلمان آلمانی را خواسته آنان برای نابودی اسرائیل تلقی کرد.

در این مقاله دو صفحه‌ای که در مجله آموزش و پرورش و اتحادیه کارگران علوم منتشر شد، کریستف گلنز فعال ضدصهیونیستی اهداف خود را در جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسرائیل توضیح داده‌است.

انتشار این مقاله با عنوان «فلسطین/اسرائیل: آیا جمع آوری اسناد بی‌عدالتی و فریاد برای عدالت در شهر اولدنبورگ آلمان امکان پذیر است؟» سبب خشم لابی قدرتمند صهیونیست‌ها در آلمان شد و آن‌ها سعی کردند با مظلوم‌نمایی انتقاد این گروه از معلمان آلمانی را به دشمنی با یهودیان و طرفداری از حزب نازی در آلمان نسبت دهند.

در این میان اتحادیه معلمان این شهر آلمانی با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی‌اش با انتقاد از رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین این گونه نوشت: اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی به آزار و اذیت اقلیت‌ها پرداخته و انتقاد از رژیم صهیونیستی به صورت خودکار به معنای انتقاد از یهودیان محسوب نمی‌شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha