پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین  احمد مروی

حوزه/ معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: همیشه و در طول زمان، پرونده حوزه علمیه بر روی میز رهبر انقلاب باز است و از دغدغه های معظم له می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین  احمد مروی، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره تمهیدی مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی که با حضور آیات اعرافی و حسینی بوشهری  در قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب، مسائل حوزه و روحانیت می باشد؛ لذاحضرت آیت الله خامنه ای، در طول دوره رهبری، چهار سفر رسمی به قم داشتند که برخی از این سفرها ده روز به طول انجامیده است.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب به دلیل اشراف بر مسائل داخلی و خارجی، نگاهی ممتاز به حوزه داشته و بر پیشرفت آن دغدغه دارند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در استان قم خاطرنشان ساخت: بارها در نشست هایی که با طلاب و فضلا داریم، بیان کرده ام که همیشه و در طول زمان پرونده حوزه علمیه بر روی میز رهبر انقلاب باز است و از دغدغه های معظم له می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی تصریح کرد: برای رفع این دغدغه ها، مؤسسات زیادی راه اندازی شده؛ اما در جهت پیشبرد منویات رهبر انقلاب، مقرر شد مدرسه یا مؤسسه ای در قم تأسیس شود؛ البته این راه اندازی به معنای نادیده گرفتن دیگر مدارس و مؤسسات نیست؛ بلکه ظرفیت حوزه آنقدر بالاست که نیازمند راه اندازی چندین مؤسسه و مدرسه است.

وی بیان داشت: این مؤسسه می تواند بخشی از ظرفیت حوزه را تأمین کرده و همچنان نیازمند مؤسسات و مدارس دیگری نیز می باشیم.

  معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام  معظم رهبری در پایان اظهار داشت: ان شاءالله امیدواریم این مؤسسه سطحی قابل قبول در تراز جهانی پیدا کند تا بتواند پاسخگوی نیازهای جهانی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha