چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 392889
۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
مباحثه طلبگی

حوزه/ معاونت تهذیب مدرسه علمیه ولیعصر (عج) کنگاور گفت: برپایی گعده های علمی، معرفتی و بصیرتی با سرگروهی و نظارت اساتید مربوطه موجب افزایش قدرت استدلال و بیان طلاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام علی امیدی نژاد در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی امور و فعالیت های تهذیبی و فرهنگی مدرسه علمیه ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور عنوان داشت: امروز حوزه های علمیه بیشترین فعالیت در امور فرهنگی و مسائل تبلیغی را در برابر هجمه های دشمنان بر عهده دارند.

معاونت تهذیب مدرسه علمیه ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور اظهار داشت: امور و برنامه های فرهنگی، همکاری، هماهنگی و همفکری مسئولان حوزوی را می طلبد تا بتوانند گام های مؤثری در جهت ارتقا و اعتلای  طلاب و سطح فرهنگ جامعه بردارند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون، اساتید و مسئولان حوزوی شاگردان مکتب امام صادق (ع) و سربازان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) هستند تأکید کرد: بیان احادیث و روایات از ائمه معصومین علیهم السلام توسط اساتید در کلاس های درس و ترویج و اشاعه این احادیث توسط طلاب در جامعه موجب زنده نگه داشتن مکتب اهل بیت علیهم السلام خواهد شد.

حجت الاسلام امیدی نژاد با اشاره به لزوم راه اندازی گعده های علمی در مدارس علمیه خاطر نشان کرد: برپایی گعده های علمی، معرفتی و بصیرتی با سرگروهی و نظارت اساتید مربوطه موجب افزایش قدرت استدلال و بیان طلاب خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از مزایای برپایی گعده های علمی معرفتی عنوان داشت: همدلی و همدردی در مشکلات فردی و خانوادگی، نظارت و خود کنترلی افراد، تقسیم کار و حس مسئولیت پذیری از جمله آثار برگزاری این حلقه های معرفتی می باشد.

معاونت تهذیب مدرسه علمیه ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور از حضور و فعالیت طلاب در بین دانش آموزان خبر داد و عنوان داشت: تمهیدات لازم برای آموزش تخصصی طلاب در جهت تبلیغ و بیان احکام و همچنین پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان در مدارس اندیشیده شده است.

این استاد حوزه علمیه  کرمانشاه در پایان تصریح کرد: امید است بتوانیم با تبلیغ و نشر اندیشه های دین حافظ و نگهبان توانمندی در جهت صیانت از آرمان های امام و شهدا و احکام الهی در جوامع باشیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha