شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام روح الله باقری

حوزه/ امام جمعه هرسین گفت: علمای اسلام با جهاد گونه در خدمت اسلام و انقلاب بوده و از ارزش های دین صیانت کرده و موجب تحکیم پایه های اسلام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه حجت الاسلام روح الله باقری در مراسم بزرگداشت سه عالم جلیل القدر شهرستان هرسین آیات عظام حجتی، کاظمی و نجفی عنوان داشت: وجود علمای بزرگ اسلام در هر خطه ای موجب خیر و برکت برای انقلاب و اسلام است.

امام جمعه شهرستان هرسین به سبقه دینی و مذهبی این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: حضور علمای بزرگ دین در شهرستان هرسین سطح دینی و علمی این شهرستان را اعتلا بخشیده است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به خصوصیات اخلاقی حضرت آیات حجتی، کاظمی و نجفی خاطر نشان کرد: همواره به فکر خودسازی خود و تربیت و ارشاد مردم بودند و از هیچ تلاشی در جهت اعتلای دین دریغ نکردند.

وی در ادامه افزود: این سه عالم جلیل القدر از برکات انقلاب اسلامی بودند که شهرستان هرسین را از حیث اعتقادی، دینی و سیاسی رشد و پرورش دادند.

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: علمای اسلام جهادی وار در خدمت اسلام و انقلاب از ارزش های دین صیانت کردند و موجب تحکیم پایه های اسلام شدند.

امام جمعه شهرستان هرسین در پایان گفت: باید قدر علمای بزرگ را دانست و از وجود بابرکت آن ها در راستای رشد و خودسازی خود و دیگران بهره مند شویم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha