پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 393098
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
تبلیغ دین

حوزه/حجت الاسلام مسلمی با اشاره به جایگاه تبلیغ در پیشبرد اهداف دین، اظهار داشت: امروز با پیشرفت تکنولوژی و اقدام دشمنان اسلام علیه اعتقادات جامعه توجه به مسائل تبلیغی امری لازم است.

حجت الاسلام رضا مسلمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان با اشاره به اهمیت تبلیغ در مناسبت های مختلف ابراز داشت: یکی از رسالت های تبلیغات اسلامی اعزام مبلغ و گرامیداشت مناسبت های مختلف است.

وی، با اشاره به جایگاه تبلیغ در پیشبرد اهداف دین، اظهار داشت: امروز با پیشرفت تکنولوژی و اقدام دشمنان اسلام علیه اعتقادات جامعه، توجه به مسائل تبلیغی امری لازم است.

مسؤول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ در ادامه با اشاره به مبدا های اعزام مبلغ در استان همدان افزود: مبلغان بومی و غیر بومی از دفتر تبلیغات، سازمان تبلیغات و سازمان اوقاف برای امور تبلیغی به سراسر استان ها اعزام می شوند.

حجت الاسلام مسلمی از رشد 10 درصدی اعزام مبلغ در شهر کبودراهنگ خبر داد و خاطر نشان کرد: تبلیغات اسلامی تمام اهتمام خود را برای بهره گیری از ظرفیت مبلغان به کار برده است.

وی به لزوم برنامه ریزی در جهت انجام امور تبلیغی در مناسبت ها اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و کارشناسی برای استفاده حداکثری از پتانسیل تبلیغی هدف تبلیغات اسلامی کبودراهنگ است.

مسؤول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ از اعزام بیش از 500 نفر مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی در نیمه نخست سال جاری در شهرستان کبودراهنگ خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد 80 نفر مبلغه و 420 مبلغ اعرام شده اند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج معارف الهی در جامعه گفت: از جمله مهمترین فعالیت های مبلغان در اعزام های مناسبتی، ترویج معارف الهی، قرآن و اهل بیت(ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha