جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابراهیم زاده شورای هماهنگی خراسان جنوبی

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان ‌جنوبی گفت: برخی وقایع انقلاب اسلامی از جمله قیام ۱۷ شهریور رو به فراموشی است، ولی باید دانست که شهدای این روز پیشگامان انقلاب بودند که مظلومانه به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم‌ زاده در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به رسوایی حکومت شاهنشاهی در 17 شهریور 57 اظهار کرد: پس از کشتار ظالمانه مردم تهران در میدان ژاله سابق و شهدا کنونی، در 17 شهریور سال 1357، فروپاشی نظام ستم ‌شاهی سرعت یافت و انقلاب اسلامی به پیروی رسید.

 مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان ‌جنوبی با اشاره به مظلومیت شهدای 17 شهریور، افزود: برخی وقایع در انقلاب اسلامی از جمله قیام 17 شهریور رو به فراموشی است، ولی باید دانست که شهدای این روز پیشگامان انقلاب بودند که مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: نباید مجموعه‌های فرهنگی روزهای کلیدی انقلاب همچون 17 شهریور را فراموش کنند، بلکه باید نسبت به انتقال مفاهیم این روزها و وقایع آن به نسل های بعدی تمام تلاششان را انجام دهند.

 حجت الاسلام ابراهیم زاده به کسانی که به فکر رابطه با آمریکا و غرب هستند، تاکید کرد: دل بستن به غرب چیزی جز خسارات و پشیمانی و از بین رفتن ارزش های انقلاب ندارد.

وی تصیح کرد: کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند این انقلاب را با رفتارشان منحرف کنند، کور خوانده اند، چرا که ملت بیدار است و موضعی که علیه ولایت باشد را برنمی‌تابد و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد.

 مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان ‌جنوبی با اشاره به لزوم تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جامعه، تصریح کرد: امروز مهم ‌ترین ابزار برای مبارزه با استکبار، روشنگری و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی است و باید نسبت به اتفاقات روز جامعه روشنگری کرد.

حجت الاسلام  ابراهیم زاده بابیان ‌این که رسانه‌ها و نخبگان جامعه رسالت روشنگری را بر عهده دارند، افزود: روز گذشته مقام معظم رهبری فرمودند روحانیت بایستی نسبت به دفاع از دین و مقابله با شبهات و نقشه دین‌زدایی که آمریکا و کشورهای ضداسلامی طراحی کردند به پا خیزد و از همه ابزارهای دراختیار دارد و ابزار جدید استفاده کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha