سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
.

حوزه/ نشست سالانه دبیران اجرائی بنیاد بین المللی غدیر به میزبانی وزارت کشور و با حضور حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، نشست سالانه دبیران اجرایی بنیاد بین المللی غدیر، امروز (چهارشنبه 17 شهریورماه 95)، با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران و به میزبانی وزارت کشور برگزار شد.

حیدری، دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر، در این مراسم با بیان اینکه هدف ما برقراری تعامل بسیار خوب و اثرگذار فرمانداری ها و استانداری ها با دبیران این بنیاد است، گفت: استانداری ها با این موضوع بسیار خوب برخورد کرده اند و در استان ها عوامل مشخصی برای ارتباط مستقیم با دبیران تعیین شده اند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای بهره مندی از توانایی بسیج منابع انسانی و برخورداری از یک شبکه قوی هماهنگی اجرایی در سطح کشور، اظهار کرد: انشاءا.. بتوانیم با کمک این عزیزانف تعامل نظام مند و هدفمند را با ستاد غدیر داشته باشیم.

مشاور وزیر کشور و مسؤول هماهنگی حوزه وزارتی وزارت کشور، در خصوص اهداف و مأموریت ها برای اجرای برنامه های بنیاد غدیر وزارت کشور و استانداری ها گفت: برخورداری از نفوذ فکری و اعتباری به عنوان یک مرکز و عقبه فکری قدرتمند و یک محور اصلی، ارائه دهنده دستگاه فکری کامل و نظام یافته و ارائه دهنده الگوهای جامع حکومت علوی با شاخص های کمی و کیفی در زمینه های مدیریت از اولویت های این وزارتخانه می باشد.

حیدری افزود: امیدواریم بتوانیم آن گونه که شایسته غدیر است برنامه های بنیاد بین المللی غدیر را در استان ها اجرا کنیم.

عقبه اصلی جمهوری اسلامی تفکر غدیری است

محمد نبی حبیبی، قائم مقام بنیاد بین المللی غدیر نیز در ادامه این نشست، ضمن تبیین سیاست ها و دیدگاه های کلان بنیاد غدیر گفت: راهی که با رهبری امام راحل(ره) و تداوم آن از سوی رهبر معظم انقلاب در غدیر دنبال شد، اعتباری را برای اسلام کسب کرده است و غدیر یک عقبه اصلی برای کشور است.

وی افزود : یک برداشت از تشیع و جمهوری اسلامی ایران در ذهن دشمنان ما شکل گرفته و آن این است که جمهوری اسلامی ایران از یک منطق، عقل و تقیدات مشخصی برخوردار است و این موضع در حال حاضر در معادلات بین المللی به تدریج در حال رشد است.

حبیبی با یاد آوری اوصاف و ویژگی های دببیر کل فقید بنیاد غدیر، یاد و خاطره آیت ا... خزعلی را گرامی داشت.

۲۹/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha