سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نبوی با بیان این که امروز خطر انحراف در انقلاب حس می شود، اظهار کرد: برخی در دل کفر، دنبال عزت می گردند، این افراد باید بدانند که در روز های سخت فتنه، همین بچه بسیجی ها کشور را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نبوی، شب گذشته در مراسم بزرگداشت سی و هشمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام خونین 17 شهریور، در مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند، این قیام را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بعد از سال 42 با سرکوب های شدیدی که صورت گرفت غیر از حرکت روحانیون حرکت دیگری در جامعه حضور نداشت و فقط طلبه ها و بچه مسجدی ها استوانه ی انقلاب بودند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه با اشاره به این که نور انقلاب توسط روحانیون در سال 42 روشن شد، افزود: امام(ره) به کمک روحانیون و بچه مسجدی ها، در شرایط سخت خفقان سیاسی آن دوران، انقلاب اسلامی را در قم پایه گذاری کرد.

وی، روحانیت را سردمدار جریانات انقلاب خواند و تصریح کرد: روحانیت توانست در دوران خفقان رژیم ستم شاهی، نور امید را در دل مردم زنده کند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با بیان این که امروز خطر انحراف در انقلاب حس می شود، اظهار کرد: برخی در دل کفر، دنبال عزت می گردند، این افراد باید بدانند که در روز های سخت فتنه، همین بچه بسیجی ها کشور را نجات دادند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه ادامه داد: بعضی از شعارهایی که در داخل کشور فریاد زده می شود، بوی رفاه طلبی و کاخ نشینی و دوری از دین را می دهد که با فرهنگ امام حسین(ع) در تضاد است.

وی تصریح کرد: تمدن اسلامی به برکت خون شهدا و ولایت فقیه باز سازی شده است و هم اکنون ایران، الگوی یک حکومت اسلامی در منطقه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha