شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با تاکید بر این که آل سعود خادم صهیونیست هاست، نه خادم الحرمین، گفت: این شجر ملعونه در آینده ای نه چندان دور سقوط خواهد کرد، چراکه وعده الهی این است و ظلم باقی نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به اینکه آل سعود عامل و خادم انگلیس، رژیم صهیونیستی و آمریکاست، اظها رکرد: مستکبران عالم می خواهند با اختلاف افکنی بین مسلمانان، بر منطقه حکومت کنند و مسلمانان به برادر کشی روی آورند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مسلمانان بیدار خواهند شد، افزود: مسلمانان، آل‌سعود را قبول ندارند، چرا که عوامل استکبار هستند و این شجره ملعونه در آینده ای نه چندان دور سقوط خواهد کرد، چراکه وعده الهی این است و ظلم باقی نمی‌ماند.

*آل سعود نوکر صهیونیست هاست

سرهنگ علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز با اشاره به فرمایش امام خمینی در سال 1366 مبنی بر ای نکه اگر ما از آمریکا، شوروی و منافقین بگذریم، از آل‌سعود نخواهیم گذشت، تصریح کرد: آل ‌سعود بیشترین جنایات‌ها را به نام اسلام و دین انجام داده و علیه دین عمل می‌کند.

 وی با بیان ‌اینکه آل ‌سعود بدتر از صهیونیست هاست، اظهار کرد: عربستان به زعم خود ادعای حکومت و رهبری جهان اسلام را دارد، اما نوکر اسرائیل است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی افزود: حکومت آل‌سعود مانند تارهای عنکوبت است که ماندگاری ندارد و قطعا حکومت‌های باطل رفتنی هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha