جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری- بزرگداشت شهدای منا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آل سعود محصول سرویس های جاسوسی و فرزند نامشروع انگلیس است، گفت: هر جا پای اسلام ناب محمدی (ص) در میان است، آل سعود در آن جا خیانت می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، شب گذشته در آئین گرامیداشت اولین سالگرد شهدای حادثه منا، در حسینیه اباعبدالله الحسین‌(ع) گلزار شهدای بوشهر، گفت: هر کسی که از خانه خود خارج شود و قصد هجرت به سمت خدا را داشته باشد اما مرگ او را فرا گیرد، اجر و پاداش آن فرد به عهده خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه اگر فرد در این راه فوت کند یا در این مسیر مهاجرت الی الله به شهادت برسد، دارای اجری جزیل است، ادامه داد: شهدای منا هم شهید و هم مهاجر الی الله و رسول خدا (ص) بوده و دارای مزد و مقام ویژه ای نزد خدا هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی در قرآن، افزود: حمله غیر نظامی دشمن با ابزارهای ویژه علیه فرهنگ طرف مقابل برای اشغال و استحاله فرهنگی و پذیرش سلطه دشمن جهت کسب قدرت و چپاول ثروت است و در تاریخ حیات بشریت، این نوع تهاجم از همان ابتدای خلقت انسان توسط ابلیس آغاز گردید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: دشمنان و سردمداران جبهه دین ستیزی نیز این رویکرد را همواره در مقابل جبهه دینی به کار می برند و آن را مطابق با شرایط زمان و جامعه شناسی و روانشناسی و ضعف و قوت های جامعه هدف، طراحی و مدیریت می نمایند.

خاندان آل سعود؛ محصول  سرویس جاسوسی انگلیس

وی با بیان اینکه دین الهی تنها راه کمال انسانی در هر عصر است، تصریح کرد: همواره سران جبهه دین ستیز و مردمان بی مقدار و سیاه دل با اندیشه های کج و منحرف، در مقابل کتاب آسمانی، پیامبر الهی و مردم با ایمان قرار می گیرند و با وقاحت و گستاخی تمام، جاهلانه دین الهی را انکار می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون در جهان، آمریکا و صهیونیسم بین الملل، شرایطی ایجاد کرده اند که یک گروه ملعونه و خبیثه در عربستان حاکم باشد، افزود: ذات شجره خبیثه ملعونه خاندان آل سعود، محصول طراحی سرویس جاسوسی انگلیس است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: سرویس های جاسوسی انگلیس سال ها مستشرقین و جاسوسان خود را به کشورها می فرستادند و چرچیل نیز یکی از آنها بود که در قالب خبرنگار به این منطقه فرستاد شد و هدفشان تکه تکه و مرزبندی کردن کشورهای اسلامی بود.

وی اضافه کرد: سرویس های جاسوسی انگلیس، خاندانی در حجاز و عربستان شناسایی کرده بودند و هدف آنها حاکم کردن اندیشه جاهلیت عرب و تکفیر کردن تمامی مسلمانان بود و در نتیجه وهابیت را به وجود آوردند و با شورش بر علیه حکومت متحد واحد اسلامی، باعث شدند حکومت به دست آل سعود وهابی بیفتد.

بی منطقی و جاهلیت، ذات رژیم آل سعود است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آل سعود محصول سرویس های جاسوسی و فرزند نامشروع انگلیس است، گفت: آل سعود در تمامی توطئه ها و تفرقه ها نقش اساسی و اصلی را بازی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: دولت آل سعود، عنصر مضر و مخرب در اسلام است و بی منطقی، جاهلیت و دارا بودن تمامی ویژگی های استکباری، ذات آن است.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر با بیان اینکه آل سعود یک رژیم وحشی و جنایتکار است که با جنایت، کار خود را پیش می برد، تصریح کرد: این رژیم جنایتکار چند بار به عراق و کربلا حمله کردند و لشکر مسلمین را از بین بردند و در سال های ۱۳۶۶ و ۱۳۹۴ نیز حجاج ایرانی را قتل و عام کردند.

وی، یکی دیگر از ویژگی های رژیم آل سعود را خیانتکاری عنوان کرد و گفت: هر جا پای اسلام ناب محمدی (ص) در میان است، آل سعود در آنجا خیانت می کند و یکی از خیانت های آنان، پایین آوردن قیمت نفت از راه تولید زیاد نفت و ارزان فروشی به بازارهای جهانی و استکباری است و حاضر شدند که ميليارد ها ضرر کنند، که جمهوری اسلامی ایران دچار ضرر و آسیب شود.

آل سعود به دنبال تحریف اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به تشکیل گروهک های طالبان و تکفیری داعش در کشورهای اسلامی از سوی آل سعود، اظهار داشت: تحریف گری اسلام یکی دیگر از ویژگی های حکومت آل سعود است و آنها به دنبال تحریف اسلام هستند.

وی با بیان اینکه آل سعود از نسل ابوجهل و ابولهب است، خاطرنشان کرد: آخرین کاری که آنها انجام دادند، صد فی سبیل الله بود و راه حجاج خدا را سد کردند و به دنبال آن، مجامع بین المللی و حقوق بشری را با پول خریدند و از آن طرف نفت کشورهای اسلامی را به بیگانگان عرضه داشته و حتی ۱۱۵ میلیارد دلار اسلحه جهت کشتار مسلمین خریداری کردند و این بلاها را آمریکا و انگلیس از طریق حکومت عربستان سعودی به جهان تزریق کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha