پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علیرضا عبادی

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، تفکر سلطه برجهان را تفکر تمام مستکبران دانست و گفت: سازمان ملل و شورای امنیت و دیگر سازمان های بین المللی همه یکی هستند و به دنبال پیاده کردن سلطه و تفکر استکباری خود در جهان می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و السملمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع نماز گزاران عید قربان در بیرجند اظهار کرد: در اسلام عید قربان، عید نماز و عید فطر، عید روزه داری است و اگر بخواهیم به خود برگردیم وسیله این برگشتن نماز و روزه است. با عید باید به خود برگردیم و رنگ خدایی بگیریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حق الناس را عامل قبولی عبادت دانست و بیان کرد: آن کسی که در روزه و نماز از اول مقید بوده و خودسازی کرده می تواند توشه ای گران‌بها برداشت کند، اما هنگامی می تواند به نماز ایستد که حق الناس را ادا کرده باشد.

وی با اشاره به اینکه دوستی با شیطان بزرگ ممکن نیست، تصریح کرد: یک عده دانسته یا ندانسته یا خود را به نادانی می زنند و می خواهند با دشمن دست سازگاری دهند، این به چه معناست؟ آیا می خواهند دشمن را دوست خود بپندارند و آیا می توانند از گرگ توبه بگیرند؟ آیا این شدنی است؟

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به هدف قرار دادن باورها و اعتقادات جوانان توسط استکبار جهانیف تاکید کرد:  دشمن طبق پروژه اسلام هراسی عمل می کند و متوجه شده اند که هنگامی می توانند بر مسلمانان سلطه خود را حاکم کنند که بتوانند روح و فرهنگ قرآن را از بین ببرند و در این کار از هیچ اقدامی فروگذار نکردند.

وی، تفکر سلطه برجهان را تفکر تمام مستکبران دانست و افزود: سازمان ملل و شورای امنیت و دیگر سازمان های بین المللی همه یکی هستند و به دنبال پیاده کردن سلطه و تفکر استکباری خود در جهان می باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با اشاره  به اینکه سازمان های حقوق بشری و شورای امنیت تنها شعارشان دموکراسی است، تصریح کرد: در عراق، بحرین، سوریه، لبنان، یمن و هر مکان دیگری از این جهان که بویی از اسلام باشد، دشمنان به فکر تخریب هستند زیرا می خواهند پروژه ای که در دست دارند به سرانجام برسانند.

وی با اشاره ترس دشمن از همبستگی ملت های مسلمان، اظها کرد: مردم ایران اسلامی، انقلاب کردند و بیش از 98 درصد به آن رأی دادند که این مورد در هیچ کجای دنیا نمونه ای ندارد.

حجت  الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه فاجعه منا نباید ببه فراموشی سپرده شود، اظهار کرد: اگر هشدار رهبر فرزانه انقلاب نبود، اجساد شهدا را هم به ما تحویل نمی دادند.

وی خاطر نشان کرد: آل سعود سران دیگر کشورها را می خرند، اما تنها کسی که مانند علیه ظلم آنان فریاد می زند رهبر شجاع، مدبر و فرزانه انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در پایان اظهار کرد: ما نباید عقب بمانیم و سرگرم شویم، بلکه باید سخنان مقام معظم رهبری را در هر سخنرانی بازگو کرده و به آن عمل کنیم تا دشمن نتواند در عرصه های مختلف نفوذ پیدا کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha