جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان این که تاریخ بنی امیه تکرار شد، گفت: متاسفانه شجره ملعونه آل سعود امروز دنیای اسلام را به آتش کشیده و آبروی آن را برده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری در جمع خبرنگاران با تبریک عید قربان، به سالروز فاجعه منا اشاره کرد و گفت: مهاجران الی الله که از خانه خود مهاجرت کرده بودند و خالصانه برای زیارت خانه خدا رفته بودند، متاسفانه با بی کفایتی و بی لیاقتی شجره ملعونه آل سعود به خاک و خون کشیده شدند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: بیشتر اذهان به این سمت متوجه می شود که این اتفاق عمدی و تلاش های عامدانه ای برای وقوع این فاجعه صورت گرفته است؛ در سال های گذشته هم در منا و مراسم حج بر اثر ازدحام جمعیت کشته داشتیم، اما به این صورت نبود.

وی با بیان اینکه هیچ زمانی تا این حد قلب مسلمانان جریحه دار نشد، گفت: تصاویری که از رسانه ها منتشر شد، دل های مردم را جریحه دار می کرد و همه دل ها گواهی می دادند این مهاجران الی الله شهید هستند و بوی عمدی بودن این مسأله به مشام می رسید.

حجت الاسلام والمسلمین خدری اضافه کرد: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار خانواده های شهدای منا، تلخی این فاجعه را یادآوری کرد که حکام سعودی روز به روز دست خود را در دستان آمریکا و رژیم صهیونیستی گذاشتند و این فجایع را دامن زندند؛ در این حادثه چند هزار خانواده داغدار شدند که در بین آنان حدود 500 حاجی ایرانی به شهادت رسیدند. اینها از کسانی که دنباله رو راه بنی امیه هستند، بعید نیست.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان این که تاریخ بنی امیه تکرار شد، اظهار داشت: حادثه منا به سردمداری شجره ملعونه که در قرآن هم همین عبارت آمده و مقام معظم رهبری از آن بیانات خود استفاده کردند، رخ داد و متاسفانه این شجره ملعونه امروز دنیای اسلام را به آتش کشیده و آن را بی آبرو کرده است.

وی با بیان اینکه در گوگل وقتی عبارت «مسلمان» را جستجو می کنید تصاویر داعش را نمایش می دهد گفت: این بدان معناست که مردم دنیا اگر بخواهند اسلام را بشناسند آن را به صورت داعش خواند شناخت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha