جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طرح هجرت

حوزه/ طرح هجرت دانش‌آموزی نقش اساسی در محتوا بخشی به اوقات فراغت جوانان و نوجوان دارد و در شكل‌گيري ارزش‌ها، باورها و گسترش فرهنگ بومي، اسلامي و ديني بسيار مهم و تأثيرگذار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، سرهنگ ذوالفقار عباسی فر در بازديد از طرح هجرت دانش‌آموزی،  در شهرستان بوشهر گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری  طرح هجرت اردوهای جهادی دانش‌آموزی تقویت و توسعه فعالیت‌های گروهی در بین نوجوانان با رویکرد فرهنگ کار، تلاش و سازندگی است.

مسئول بسيج سازندگي سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به این که در این  طرح‌ها  قريب به 10 هزار نفر دانش‌آموز از سراسر استان  از ابتداي تيرماه  تا پایان شهریور فعالیت خواهند کرد، ابراز داشت: اين اردوها نقش اساسی در محتوا بخشی به اوقات فراغت جوانان و نوجوان  دارد و در شكل‌گيري ارزش‌ها، باورها و گسترش فرهنگ بومي، اسلامي و ديني بسيار مهم و تأثيرگذار است.

وی ارائه برنامه‌های متنوع را از عوامل مؤثر در ایجاد انگیزه برای دانش آموزان در ورود به طرح هجرت برشمرد و گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، تشکیل حلقه‌های معرفتی، مسابقات متنوع فرهنگی، ورزشی و اردویی اشتیاق دانش آموزان را برای ورود به طرح هجرت 3 افزایش می‌دهد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha