جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور دختر امام موسی صدر در کلیسای بیروت

حوزه / دختر امام موسی صدر در مراسم کلیسای بیروت برای اعطای لقب قدیس به مادرترزا حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی مؤسسه امام موسی صدر، کلیسای عازاریه در منطقه اشرفیه بیروت همزمان با واتیکان، مراسمی برای اعطای لقب قدیس به مادرترزا برگزار کرد که ملیحه صدر، دختر امام موسی صدر نیز در این مراسم حضور داشت.دعا برای بازگشت امام صدر در کلیسای بیروت

در مراسم کلیسای عازاریه، گروهی از خواهران «فرستادگان محبت مادر ترزا» از کلکته حضور داشتند که برخی از وسایل مادر ترزا را برای اهدا به این کلیسا به همراه آورده بودند.

خانم ملیحه صدر درباره حضور در این مراسم که به صورت زنده و همزمان از شبکه ال بی سی لبنان پخش می شد، گفت: «فضای معنوی خوبی در مراسم حاکم بود و دعا و نماز هم برگزار شد. از من هم که دختر امام موسی صدر هستم، دعوت شد که در مراسم باشم و مرا در کنار خواهران مادر ترزا و در ردیف های جلو نشاندند. وقتی پدر روحانی سخنان خود را آغاز کرد بعد از خوش آمدگویی به خواهران به بنده نیز خوش آمد گفت و نام امام موسی صدر را که برد تمام حاضران در کلیسا شروع به دست زدن کردند. بار دیگر هم وقتی بین آقای صدر و مادر ترزا مقایسه کرد و سخنی گفت دوباره حاضران چند دقیقه ای دست زدند.»

دختر امام صدر افزود: بعد از اتمام سخنرانی، مردمی که به طرف محراب می رفتند ، با من هم احوالپرسی می کردند و  همه با چشمانی گریان دست‌ها را به طرف بالا برده و دعا می کردند که ان‌شالله هرچه زودتر آقای صدر برگردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha