چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عباس ابراهیمی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی گفت: به منظور پاسخگویی به سوالات شرعی و مشاوره به نمازگزاران، مجاوران و زائران مسجد مقدس جمکران در روزهای مختلف، از ۱۳۰ تا ۵۰۰ استاد و کارشناس زبده حوزه های علمیه بهره می بریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: بحمدلله در سال جاری اقدامات ارزشمندی در بخش های مختلف مسجد مقدس جمکران شکل گرفته است که هر کدام فرصت دیگری را به خود اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار به مناسبت عیدغدیر ویژه برنامه های متعددی را خواهیم داشت، افزود: با توجه به پژوهش های صورت گرفته، 18 فراز از خطبه غدیر به امام عصر(عج) اختصاص پیدا کرده و این نشانه پیوند عمیق موضوع ولایت امیر مؤمنان(ع) با موضوع ولایت امام عصر(عج) است.

معاون مسجد مقدس جمکران با اشاره به طراحی بسته ای فرهنگی ویژه تمام اقشار خانواده، بیان داشت: ‌اغلب مخاطبان در مسجد جمکران به صورت خانوادگی حضور پیدا می‌کنند؛ بنابراین بسته‌ای تهیه شده تا خانواده‌ها از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به تهیه برنامه‌ها و کارگاه هایی برای گروه های سنی مختلف، اظهارداشت: برای کودکان برنامه‌های ویژه با موضوع ولایت امیر مؤمنان(ع) به زبان کودکان و برای نوجوانان در مجموعه‌های جوانه‌های انتظار با موضوع غدیر برنامه‌هایی تولید شده و کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت را نیز برای جوانان و خانواده‌ها پیش‌بینی کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی خاطرنشان کرد: همچنین مراسم ویژه‌ای با حضور خادمان مسجد جمکران و آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و در پایان نیز بیعت در خطبه غدیر  قرائت خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 128 عنوان جزوه خلاصه با هدف معرفی مسجد مقدس جمکران، امام زمان (عج) تولید و آماده شده که نزدیک به 50 عنوان آن چاپ شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران استفاده از ظرفیت های فضای مجازی را برای تبلیغ مهدویت برنامه دیگر این مسجد عنوان کرد و گفت:‌ علاوه بر اینکه فضایی ایجاد شده تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی پاسخگوی سئوالات مخاطبان باشیم، برنامه‌ای 25 شهریور ویژه 170 فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در حوزه فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی گفت: به منظور پاسخگویی به سوالات شرعی و مشاوره به نمازگزاران، مجاوران و زائران مسجد مقدس جمکران در روزهای مختلف از ۱۳۰ تا ۵۰۰ استاد و کارشناس زبده حوزه های علمیه بهره می بریم.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha