سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کلاس درس

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی، تعداد طلاب درحال تحصیل استان را یک هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: بیشترین طلاب مربوط به شهرهای ارومیه و خوی است.

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به فعالیت های آموزشی  حوزه آذربایجان غربی در سال تحصیلی جدید، اظهارداشت: تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا طلاب ازاساتید با تجربه و با سابقه در امر آموزش و پژوهش بهره مند شوند.

وی با اشاره به ظرفیت آموزشی حوزه علمیه استان آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد طلاب ورودی به حوزه استان نسبت به سال گذشته از رشد و افزایش کمی خوبی برخوردار بوده است.

حجت الاسلام عبدی فام درخصوص استادسراها نیز افزود: استاد سراهای موجود جوابگوی نیاز واقعی حوزه های علمیه نیست و باید برای رفع این مشکل اقدامات اساسی صورت گیرد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی، تعداد طلاب درحال تحصیل استان را یک هزار و 400 نفر اعلام کرد و افزود: بیشترین طلاب مربوط به شهرهای ارومیه و خوی است.

وی در خصوص برنامه های پژوهشی اظهارکرد: پژوهش فرصتی فراهم می کند تا طلاب با منابع غنی علمی آشنا شده و انگیزه بیشتری برای مطالعه و تحقیق داشته باشند.

حجت الاسلام عبدی فام بیان داشت: در راستای تحقق پژوهش در حوزه علمیه در سال های گذشته المپیادهایی برگزار شده و تلاش می شود این مهم هرچه بیشتر و بهتر در حوزه علمیه نهادینه شود تا طلاب به شکل مطلوب با روش های تحقیق و پژوهشانس بگیرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha