جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشن عاطفه ها

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، جشن عاطفه ها را فرصتی برای اشاعه فرهنگ نوع دوستی خواند و گفت: جشن عاطفه ها ترویج سنت حسنه اسلامی احسان و انفاق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز درمراسم جشن عاطفه ها که در سرای سعدالسلطنه و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین و جمعی ازمردم خیر و نوعدوست برگزار شد، با اشاره به برگزاری سنت حسنه و مراسم جشن عاطفه ها، گفت: خوشبختانه همه ساله مردم ولایتمدار با شرکت پرشور درجشن عاطفه ها به یاری دانش آموزان بی بضاعت می شتابند که جای قدردانی و شکرگزاری دارد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین کمک به دانش آموزان بی بضاعت را اقدامی ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: امروز در سراسر کشور دانش آموزان نيازمند زیادی وجود دارند و همزمان با بازگشایی مدارس، با برگزاري جشن عاطفه ها، مردم به نوعی سعی می کنند در كمك به همنوعان و بخصوص این دانش آموزان سهمی داشته باشند.

وی تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها در راستای تقویت فرهنگ احسان و انفاق و کاهش نیازهای اساسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود تا آنان با امید به آینده و شادی و نشاط بیشتر، به تحصیل و علم آموزی بپردازند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha