پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
چاپخانه الکفیل

حوزه/ آستان مقدس حضرت عباس(ع) از تصمیم خود برای چاپ و انتشار یک میلیون نسخه از کتاب مفاتیح الجنان خبر داد و افزود: این نسخه ها میان عتبات مقدس و مراکز اسلامی داخل و خارج عراق توزیع می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حضرت عباس(ع) از تصمیم خود برای چاپ و انتشار یک میلیون نسخه از کتاب مفاتیح الجنان خبر داد.

پیش از این نیز چاپخانه الکفیل وابسته به آستان مقدس حضرت عباس برای اولین بار به چاپ و نشر قرآن کریم اقدام با خط یکی از خطاطان عراقی اقدام کرده بود با موفقیت انجام شد.

فراس الابراهیمی مدیر چاپخانه الکفیل گفت: چاپخانه الکفیل بحمدالله و به برکت حضرت عباس علیه السلام رفته رفته به یکی از چاپخانه های بین المللی تبدیل می شود و این به خاطر برخورداری این چاپخانه از خطوط تولید پیشرفته و جدید و کادر فنی متخصص و کارآمد می باشد.

وی افزود: در تازه ترین اقدام خود برای چاپ و نشر کتب، بنا داریم یک میلیون نسخه از کتاب مفاتیح الجنان اثر شیخ عباس قمی را با ویژگی های منحصر به فرد بهداشتی و استحکام بالا منتشر کنیم و آن را در اختیار عتبات مقدس و مراقد مقدس و مراکز اسلامی داخل و خارج عراق قرار دهیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha