پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: امروز هم جنگ احزاب شروع و شدت گرفته، اما مهم این است که عمارهای رهبری خود را برای مقابله با آن آماده کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد، صبح امروز در همایش "غدیر، ولایت و انقلاب اسلامی" در در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: دهه ولایت از عید قربانی نفس اماره در پیشگاه معبود تا رسیدن روز کمال دین است.

وی ادامه داد: شخصی که مومن به خدا و پیامبر(ص) است برای رسیدن به کمال درجه ایمان باید ابتدا نفس اماره خود را در قربانگاه و پیشگاه معبودش قربانی کند تا بتواند کمال ایمان را در وجود خود نهادینه کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه همه باید زیر چتر اسلام حمع شوند، زیرا تکمیل‌کننده همه ادیان است، افزود: اسلام تمام خوبی‌ها را در خود دارد و در عین حال جلوی تمام بدی‌ها هم می‌ایستد.

حجت الاسلام اعلمی نژاد به مقایسه جنگ احزاب و جنگ امروز دشمنان با اسلام پرداخت و گفت: امروز هم جنگ احزاب شروع و شدت گرفته، اما مهم این است که عمارهای رهبری خود را برای مقابله با آن آماده کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب و نظام اسلامی هم عده دارد و هم عده و از دشمن نترسید، چرا که زیر پرچم ولی فقیه قرار داریم، خاطرنشان کرد: در سراسر جهان رزمندگانی تربیت شده‌اند که هر لحظه در انتظار فرمان مقام معظم رهبری هستند تا بر استکبار و منافع آنها تسلط پیدا کنند.

حجت‌الاسلام اعلمی‌نژاد با اشاره به اینکه برخی در کشور مرعوب دشمن هستند و می‌خواهند زیر سیطره دشمن باشند، گفت: اگر ما رعب و ترس از دشمنان نداشته باشیم، آنها هیچ غلطی نخواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha