شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نفوذ فرهنگی

حوزه/ مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان با اشاره به مسئله نفوذ دشمن، گفت: دشمنان از راه های "شبهه افکنی"، "تخریب شخصیت های منادی وحدت" و "اختلاف افکنی" به ما لطمه می زنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از فارس، حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان در جمع طلاب و اساتید این شهرستان با اشاره به مسئله نفوذ دشمن، اظهار داشت: اگر ما از زمره  ساده لوحانی نباشیم که وجود دشمن و توطئه های دائمی و پیچیده  او را در مسیر وحدت و پیشرفت اسلام و امت اسلامی، توهم توطئه می پندارند، قطعاً نسبت به نقش دشمنان در ایجاد مانع برای خودی شدن نیروها، تردید به خود راه نمی دهیم.

وی با بیان این که عرصه  جهاد فرهنگی همچون جهاد نظامی در هر دو سوی میدان، متکی به وجود سازماندهی و هماهنگی و مدیریت هوشمند و کار آمد است، ابراز داشت: تنها تفاوتی که بین جبهه حق با جبهه باطل وجود دارد، اصالت داشتن ایمان به خدا و عالم غیب و انسجام است، و گرنه بدون تشکیلات و صرفا با ادعای مسلمانی و تکل به قدرت الهی، امیدی به پیروزی جبهه حق نیست و اصولا جبهه ی بدون انسجام، جبهه نیست.

استاد حوزه علمیه فارس ادامه داد: درک این نکته زمانی جدی تر خواهد شد که بدانیم همان دشمنانی که گاه به طور مستقیم و گاه به واسطه عُمال داخلی خود، ضرورت و فواید فعالیت های جمعی ما را زیر سئوال می برند، خودشان به شدت معتقد و ملتزم به کار تشکیلاتی هستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دشمنان از راه های "شبهه افکنی"، "تخریب شخصیت های منادی وحدت" و "اختلاف افکنی" به ما لطمه می زنند، افزود:  سیاست شیطانی اختلاف بینداز و حکومت کن، می تواند به یاری بدخواهان بیاید. به این معنا که با بزرگ جلوه دادن اختلاف سلیقه ها، تهمت زدن ها، ارائه اخبار و اطلاعات نادرست و جوسازی های گوناگون، میان فعالان یک مجموعه تشکیلاتی موثر، کینه و اختلاف درست می کنند و کاری می کنند که فعالیت جمعی آنها بی اثر و بلکه منشا آسیب برای اسلام و انقلاب اسلامی شود.

انتهای پیام313/44

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha