سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: امروز به واسطه روح شجاعت و استکبار ستیزی عدالت خواهان، آمریکا در مقابل کشورهای جهان، خوار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با ائمه جمعه و مسئولین و جمعی از نخبگان شهرستان سربیشه با تبریک هفته ولایت، اظهار کرد: در طول آفرینش همه پیامبران و امامان برانگیخته شدند تا به یک هدف واحد یعنی عدالت در جامعه دست پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، عدالت را قرار گرفتن هر چیزی در جایگاه خودش عنوان کرد و گفت: امروزه در جامعه اگر مشکلی ایجاد می شود، مقصر را روزگار قلمداد می کنند در صورتی که انسان به خاطر عدم عدالتش، دچار مشکل شده است.

وی با اشاره به فلسفه وجودی انقلاب افزود: برای ایجاد عدالت در جامعه باید از خودمان و اطرافیانمان شروع کنیم و از هر گونه حزب و فامیل بازی دوری جسته و در راه انبیاء قدم برداریم.

استاد حوزه در ادامه با اشاره به جایگاه آمار و نقش آن برای پیشرفت و حل مشکلات اظهار کرد: دست کاری آمار گناه کبیره است، چرا که نقش اساسی در روند پیشرت جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه امروز در سطح بین الملل بیش از پیش درگیر نفس خود هستیم، افزود: امروز جهان دهکده ای دو قطبی است، که یک قطب آن کفر و قطب دیگر آن حق است،‌ استکبار جهانی یعنی تفکر سرمایه داری که سلاح هسته ای و اتمی در اختیار دارد، دست به هر جنایتی  می زند تا تفکر شیطانی را گسترش دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قطب دیگر که حق است حرف انبیاء و راه و روش زندگی آنان است.

استاد حوزه خراسان، امام خمینی(ره) را سر منشاء شجاعت و استکبار ستیزی در جهان امروز دانست و افزود: امروز به واسطه روح شجاعت و استکبار ستیزی عدالت خواهان، آمریکا در مقابل کشورهای جهان، خوار شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha