جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم طلاب و مبلغان طرح هجرت حوزه علمیه استان کرمانشاه در راستای تبیین نقش و جایگاه عید غدیر به روستاها و مناطق دور افتاده اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام مهدی عزتی در جمع مبلغان طرح هجرت استان کرمانشاه عنوان داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز عید سعید غدیر خم 35 مبلغ طرح هجرت به روستاها و مناطق دور افتاده جهت تبیین جایگاه و اهمیت غدیر و مسأله امامت و ولایت اعزام می شوند.

نماینده مبلغین طرح هجرت حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از برنامه هایی که توسط معاونت تبلیغ استان به انجام رسیده استقرار مبلغان طرح هجرت در روستاها و مناطق محروم و دعوت از اساتید و طلاب جهت امر تبلیغ در مدارس آموزش و پرورش، مساجد و ادارات سطح شهر است.

وی تصریح کرد: معاونت تبلیغ استان از ظرفیتهای طرح بینات نیز برای بهبود امر تبلیغ بهره برده است، در سطح استان کرمانشاه حدود 35 مبلغ طرح هجرت بلند مدت در روستاهای محروم و دور افتاده مستقر بوده و به امر تبلیغ اشتغال دارند.

حجت الاسلام عزتی بیان داشت: متأسفانه برخی روستاهای محروم استان از حضور روحانی مستقر محروم هستند لذا در این مناطق با توجه به ظرفیت طلاب سطح عالی و مبلغان آزاد برنامه ای تحت عنوان تبلیغ در روزهای پنجشنبه و جمعه به روستاهای فاقد روحانی مستقر اعزام شده و به مدت دو روز به برنامه های تبلیغی، برپایی نماز، پاسخگویی به شبهات و تبلیغ چهره به چهره می پردازند.

وی مطرح کرد: در هفته جاری 30 طلبه در غالب برنامه های تبلیغی در مناطق محروم حضور می یابند که امید است این تعداد به 100 نفر و بیشتر برسد و با اجرای این برنامه مناطق محروم نیز از وجود روحانی بهره مند شوند.

نماینده مبلغین طرح هجرت در پایان ابراز داشت: به ماسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم معاونت تبلیغ حوزه علمیه با سازماندهی مبلغان طرح هجرت و اعزام آنها به مناطق دورافتاده و محروم به تبیین و نشر جایگاه و اهمیت عید غدیر و مسأله امامت و ولایت می پردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha