جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علما  - کرمانشاه

حوزه /نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، تربیت جوانان انقلابی را از الزامات حفظ و اعتلای نظام اسلامی خواند و تصریح کرد: جوانان سرمایه نظام اسلامی هستند و در حوادث مختلف به ویژه دوران دفاع مقدس از انقلاب و کشور پاسداری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه، گفت: باید تفکر اسلامی را در بین جوانان نهادینه کرد و آنها را به سوی فعالیت های انقلابی سوق داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: باید جلسات و یادواره های شهدا را در دبیرستان ها و دانشگاه ها برگزار کنیم تا شهدا و دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان معرفی شود.

وی با تاکید بر جذب و تربیت جوانان انقلابی، تصریح کرد: می توان با برنامه ریزی و کار فرهنگی، جوانانی که در وادی اسلام نیستند را جذب و مطالبات مقام معظم رهبری را در جامعه پیاده کرد. 

آیت الله علما، جذب جوانان را از دغدغه های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب خواند و  یادآور شد: جوانان سرمایه نظام اسلامی هستند و در حوادث مختلف به ویژه دوران دفاع مقدس از انقلاب و کشور پاسداری کرده اند.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه، انقلابی فکر کردن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن در حوزه و دانشگاه را از ضرورت های نظام اسلامی برشمرد و افزود: مبلغان و روحانیون علاوه بر منبر و سخنرانی به برپایی حلقه های معرفتی توجه ویژه ای داشته باشند، چرا که تبلیغ چهره به چهره تاثیر بسیاری در جذب جوانان دارد.

وی در پایان با تاکید بر این که آمریکا از روحیه انقلابی ملت ایران هراس دارد، بیان داشت: دشمن دائماً در حال برنامه ریزی است ما نیز باید آمادگی خود را در زمینه های مختلف حفظ کنیم، لذا باید اتاق فکر تشکیل داد تا بتوانیم وظیفه و رسالت خود را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha