سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 394206
۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
عید غدیر

حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس قم ویژه برنامه های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شب و روز عید سعید غدیر را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام بهشتی پور گفت: در شب عید غدیر، دوشنبه ۹۵/۶/۲۹ بعد از نماز عشا، آیین جشن و سرور همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی، مداحی  مهدی سلحشور و اجرای تواشیح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می گردد.
وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ منادیان غدیر  در شب عید در صحن امام رضا علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی مؤمنی و مداحی میثم مطیعی گفت: در صبح روز عید غدیر نیز همایش غدیریه ویژه خواهران از ساعت 13-9 در  شبستان حضرت نجمه خاتون سلام الله علیها حر مطهر برگزار می شود.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس با اشاره به قرائت زیارت غدیریه  از ساعت 10:30 سه شنبه ۳۰شهریور در شبستان امام خمینی با سخنرانی حجت الاسلام رزاقی و با نوای میثم مطیعی گفت: خطبه غدیر نیز در روز عید بعد از نماز ظهر و عصر با نوای حجت الاسلام اویسی قرائت می گردد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: عصر شعر غدیر با حضور شاعران جوانان میهن اسلامی نیز عصر روز عید غدیر، ساعت 18 در شبستان حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha