جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار حجت‌الاسلام‌ و المسلمین جمشیدی با آیت‌الله‌ العظمی مظاهری

حوزه/ حوزۀ علمیۀ خواهران علیرغم کمبود امکانات، خدمات درخشانی ارائه کرده است که موجب افتخار نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه است.

به گزارش خبرگزای «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین جمشیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران سراسر کشور با آیت‌الله‌ العظمی مظاهری دیدار کرد.

حضرت آیت‌الله مظاهری، در این دیدار گسترش حوزه‌های علمیه خواهران را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرده و با قدردانی از توسعه کمی و کیفی آن تصریح کردند: حوزه علمیه خواهران علیرغم کمبود امکانات، خدمات درخشانی ارائه کرده است که موجب افتخار نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه است.

ایشان از امداد و عنایت الهی به عنوان مهمترین عامل پیشرفت و موفقیّت در امور یاد کرده و افزودند: نیّت خالص و سجایای اخلاقی مسئولین خدوم حوزه علمیه خواهران، مخصوصاً حجت‌الاسلام ‌و المسلمین آقای شرعی و نیز حجت‌الاسلام‌ و المسلمین جمشیدی، موجب جلب توفیق الهی برای آنان و درخشندگی برنامه‌ها و اقدامات حوزه‌های علمیه خواهران شده است.

این مرجع تقلید در پایان بیانات خود با اظهار امیدواری نسبت به موفقیّت روزافزون حوزه‌های علمیه و مخصوصاً حوزه علمیه خواهران، خاطرنشان کردند: دعا برای استمرار خدمات ارزشمند حوزه‌های علمیه خواهران، یک وظیفه همگانی است و امیدواریم با لطف و عنایت پروردگار عالم، افتخارآفرینی این حوزه‌های مقدّسه بیش از گذشته شود.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های حوزه‌های علمیّه خواهران ارائه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha