جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید قاسم حامدی؛ موسس مدرسه فاطمه الزهرا(س) آمل

حوزه/ فضای حوزه علمیه این گونه نیست که به دنبال استاد بوده تا برای درس نمره بگیرید؛ بلکه این فضا، جای بحث و مباحثه، شناخت و معرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران،سید قاسم حامدی، موسس مدرسه فاطمه الزهرا(س) آمل در جمع طلاب این مدرسه به مناسبت آغاز سال تحصیلی، با اشاره به ازرش و فضیلت طبلگی بیان کرد: طلاب خواهر با ورود به حوزه علمیه به عنوان دختران امام زمان (عج) شناخته شده و باید حدود الهی را رعایت نمایند. شما باید خوب درس را فراگرفته و در زندگی خود پیاده نمائید، تا بهشت را برای خود فراهم کنید.

وی در خصوص ویژگی مدارس علمیه گفت: فضای حوزه علمیه این گونه نیست که به دنبال استاد بوده تا برای درس نمره بگیرید. حوزه جای مدرگ گرفتن نیست؛ بلکه این فضا، جای بحث و مباحثه، شناخت و معرفت است.

موسس مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) با اشاره به فعالیت های آموزشی و فرهنگی مدرسه گفت: شما خواهران طلبه باید فعال و کوشا بوده تا با مدد الهی با علوم حوزوی کاملا آشنا شده و با رعایت سادگی و دوری از تجمل در زندگی، زمینه کسب علوم دینی را فراهم نمایند؛ چرا که امام خمینی(ره) فرمودند: «مردم وقتی یک طلبه را می بینند به یاد پیامبر (ص) می افتند».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha