شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 394274
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
شبهات

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله بروجردی (ره) کرمانشاه در مراسم اعزام طلاب به مناطق محروم و دور افتاده گفت: طلاب سفیران هدایت در جامعه بشمار می روند لذا با تجهیز به سلاح ایمان و علم شبهات دینی و شرعی را در جامعه برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن عید غدیر به مناطق دور افتاده و فاقد روحانی اعزام شدند.

حجت الاسلام حمید جلالی در این مراسم عنوان داشت: طلاب باید با اقتدا به ائمه اطهار علیهم السلام و مجهز شدن به سلاح ایمان و علم، شبهات دینی و شرعی را در جامعه برطرف کنند.

وی با تاکید بر این که تبلیغ و نشر احکام دین از جایگاه والایی برخوردار است، افزود: با توجه به این مهم طلاب باید به روش های نوین در جهت تبیین ارزش های شریعت الهی آگاه باشند و خود را با راهکارهای نوین تبلیغی وفق دهند.

 معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله بروجردی (ره) کرمانشاه با تاکید بر این که تبلیغ چهره به چهره نقش بسزایی در هدایت جامعه دارد،  تصریح کرد:  از آنجا که طلاب سفیران هدایت در جامعه بشمار می روند، لذا ارتقا سطح فرهنگ جامعه به تلاش و جدیت طلاب در جهت تبلیغ دین و بصیرت افزایی بستگی دارد.

وی در پایان با بیان اینکه 16 طلبه سطح دو از مدرسه علمیه آیت الله بروجردی (ره) به مناطق محروم اعزام می شوند، خاطر نشان کرد: این طلاب به مناسبت عید غدیر به 16 منطقه محروم، دور افتاده و فاقد روحانی اعزام شده و با برپایی جلسات اخلاق و نماز جماعت، تبلیغ چهره به چهره و پاسخگویی به شبهات دینی مردم را با جایگاه غدیر و احکام اسلام آشنا می سازند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha