پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید عبدالله قدمی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین با اشاره به اینکه غدیر ادامه خط رسالت پیامبر اکرم (ص) است، گفت: مردمی شدن برگزاری جشن های عید غدیر موجب اثرگذاری بیشتر شده و نفوذ آن را گسترده تر می کند و قطعأ آثار و برکات فراوانی برای جامعه اسلامی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»؛ از کرمانشاه حجت الاسلام سید عبدالله قدمی، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین، با تبریک فرا رسیدن عید غدیر، گفت: عید غدیر بزرگ ترین عید و جشن مسلمانان است، چرا که در این روز ولایت و سرپرستی مسلمانان جهان مشخص می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین با تاکید بر اینکه اسلام بدون ولایت و امامت ناقص و ابتر است، گفت: غدیر ادامه خط رسالت پیامبر اکرم (ص) بوده و فقدان غدیر و مسأله ولایت برابر با اتمام نعمت های الهی است.

حجت الاسلام قدمی با بیان این که غدیر واقعه ای زنده و جاری در تاریخ است، افزود: واقعه عظیم غدیر سندی برای تداوم خط رسالت در جلوه امامت است؛ غدیر صراطی مستقیم است که به سنت پیامبر اکرم (ص) منتهی می شود.

وی در ادامه به وظیفه طلاب نسبت به مساله غدیر اشاره و  تأکید کرد: مبلغان و  روحانیون باید نسبت به تبلیغ و ترویج فرهنگ غدیر و بازسازی این واقعه بزرگ جدیت لازم را داشته باشند، چرا که  مبلغان دین به عنوان قشر اثرگذار جامعه رسالت سنگینی در ترویج مبانی دینی در بخش های مختلف جامعه را بر عهده دارند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین همچنین به مردمی برگزار شدن جشن های غدیر تأکید کرد و ابراز داشت: مردمی شدن برگزاری جشن های عید غدیر موجب اثرگذاری بیشتر شده و نفوذ آن را گسترده تر می کند و قطعأ آثار و برکات فراوانی برای جامعه اسلامی به همراه دارد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha