شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غدیر

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که تبلیغ چهره به چهره روحانیت در جامعه تاثیرگذار است، گفت: نمی توان برای مقابله با تهاجم فرهنگی و تبیین امامت و غدیر، به برخی برنامه های رسانه ای بی محتوا دلخوش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام والمسلمین حسن طاهری، امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب استان همدان که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، اظهار داشت: باید دقت داشته باشیم که در اجتماعات بزرگ حسینی که در پیش است، عمده وقت را به خطیب بدهیم و اگر اهداف قیام را کنار بگذاریم و به احساسات صرف توجه کنیم، بسیار اشتباه است.

وی افزود:قبل از رسول خدا(ص) نبوت منهای امامت بود، البته برخی از انبیا هم نبی بودند هم امام، اما بعد از رسول گرامی اسلام(ص) امامت از نبوت جدا می شود که به اشتباه برخی امام را منتخب از ناحیه مردم می دانند لذا باید ابعاد این مهم تبیین شود.

امام جمعه شهرستان رزن در ادامه با اشاره به اقدامات مدیریت حوزه علمیه  استان همدان، خاطرنشان کرد: ساماندهی حوزه ها از حیث کیفیت و کمیت علمی و اخلاقی از توفیقات حوزه استان است که  به برکت وجود آیت الله موسوی اصفهانی محقق شده است.

وی، وظیفه حوزه های علمیه را بسیار خطیر توصیف کرد و ابراز داشت: تبلیغ چهره به چهره روحانیت در جامعه تاثیرگذار است و نمی توان برای مقابله با تهاجم فرهنگی به برخی برنامه های رسانه ای بی محتوا دلخوش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری تصریح کرد: امروز ماهواره ها و ابزار شبکه ای مجازی به عنوان تهدیدی بزرگ در جامعه مطرح است که باید برای مقابله با آن فکری جدی کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha