سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله علما

حوزه/ آیت الله علما در جشن عمامه گذاری طلاب کرمانشاه گفت: پیام لباس روحانیت، تقوا، ایمان و سیادت است و امروز دشمنان اسلام و انقلاب از عبا و عمامه هراس دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در جشن عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه استان کرمانشاه، با تبریک عید بزرگ غدیر خم، عنوان داشت: خداوند متعال روز غدیر، امامت و ولایت را شکل داد، به طوری که امروز مسلمانان جهان از نعمت ولی و سرپرست برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: انبیاء الهی یکپارچه نور و معنویت هستند، رمز موفقیت و اعتلای طلاب اقتدا به ائمه معصومین علیهم السلام و ترویج مکتب آنها است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: ملبس شدن به لباس مقدس روحانیت افتخار بزرگی است که نصیب طلاب می شود، لذا باید از فرصت های به دست آمده در جهت نشر اندیشه های دینی استفاده کنند.

آیت الله علما با بیان این که تقوا سرمایه و گنجی گرانبها است که به واسطه تهذیب و اقتدا به رهبری علمای بزرگ دین تحقق می یابد، ابراز داشت: تقوا و ایمان قلبی حضرت امام خمینی (ره) موجب اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان شد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان این که تقوا به طلاب سیادت و آقایی بخشیده و بزرگی و منش انبیاء الهی را به سربازان حضرت بقیة الله الاعظم (عج) عطا می کند، تصریح کرد: پیام لباس روحانیت، تقوا، ایمان و سیادت است و امروز دشمنان اسلام و انقلاب از عبا و عمامه وحشت دارند.

وی در پایان ابراز داشت: طلاب باید با حضور در جامعه و تبلیغ چهره به چهره، احکام دین را ترویج دهند و بدانند که نقش بسزایی در تقویت اعتقادات مردم دارند.

بر پایه این گزارش، در این مراسم 20 طلبه حوزه علمیه کرمانشاه ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha