سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اربعین

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی امسال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، به منظور برنامه ریزی فرهنگی و ارائه محتویات مناسب مذهبی به زوار اربعین حسینی، دومین نشست رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: ساماندهی موکب های مستقر در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی از موضوعات مورد نظر برای برگزاری این جلسه است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی بهینه فرهنگی در موکب ها، تصریح کرد: اعزام مبلغ، اقامه نماز جماعت سه وعده، برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان توانمند و مشاوره و پاسخگویی به سئوالات شرعی از برنامه هایی است که باید مورد اهتمام قرار بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی امسال تاکید کرد.

در بخش دیگری از این جلسه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر استفاده از بروشورهای تبلیغی برای فضاسازی فرهنگی را از برنامه های این ستاد عنوان کرد.

عبدالرضا مطاف افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات با برگزاری جلساتی با مسئولان موکب ها تمام تلاش خود را پیاده سازی اهداف کمیته فرهنگی اموزشی ستاد اربعین استان انجام خواهد داد.

در بخش دیگری از این جلسه حسین ویسه، جانشین سازمان حج و زیارت استان ضمن اعلام آمادگی این سازمان به ارائه گزارشی از نحوه ثبت نام زوار پرداخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha