پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت خوزستان

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی گفت: گسترش تشیع در جهان اسلام و دیگر کشور‎های غیر اسلامی به سبب توسعه حوزه‎های علمیه صورت گرفته و ما امروز این دغدغه توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه را احساس می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام‌جمعه موقت اهواز، دیشب در جشن غدیر اهواز، بابیان این‌که در خط علی و اولاد علی ماندن، سعادت ابدی است، اظهار داشت: با صراحت اعلام می‌کنم آنانی که در خط علی و اولاد آن هستند، سعادتمند و بهشتی بوده و دشمن نمی‌تواند هیچ گزندی به آنان رساند.

وی خطاب به مردم حاضر در مراسم، بیان داشت: حضور گسترده شما مردم ولایت مدار اهواز در این جشن باشکوه حاوی یک پیام مهمی است که آن پیامبر «ما وارثان غدیر هستیم»، می‌باشد.

عضو شورای حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: اگر مردم کوفه در آن دوران، علی زمان را تنها گذاشتند، شما مردم اهواز که وارثان اصلی غدیر هستید، اجازه نمی‌دهید دیگر «علی زمان» یعنی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای تنها بماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، پیام اصلی جشن با شکوه غدیر را زمینه‌سازی برای مهجورت زدایی از شیعیان سراسر جهان دانست و افزود: به‌یقین خارج کردن آنان از زیر تیغ جلادان و ستمگران که باید توسط روحانیت شیعه، برای سایر ملت‌های گوناگون به‌خوبی تبیین شوند، یک لازمه مهم و ضروری است.

امام‌جمعه موقت اهواز، در پایان سخنان خود، حوزه‌های علمیه را پرچم‌داران  مکتب حضرت علی(ع) عنوان کرد و گفت: گسترش تشیع در جهان اسلام و دیگر کشورهای غیر اسلامی به سبب توسعه حوزههای علمیه صورت گرفته و ما امروز این دغدغه توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه را احساس می‌کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha