شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: شهدا رفتند تا ما بمانیم و نگذاریم استیلای استکبار بر این مرزوبوم حاکم شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هر سال که پاییز آغاز می‌شود هجران گلگون‌کفنان در ذهن ها متجلی می‌گردد. شهیدانی که با خون خود عزت و سربلندی را برای ملت ایران رقم زدند. هشت سال ایستادگی و مبارزه در راه اهداف والای نظام اسلامی و از خود گذشتگی در راه میهن تابلوهایی را ترسیم کرد که تا قرن ها افکار عمومی را به خود جلب خواهد کرد و دشمنان را به ترس واخواهد داشت. هشت سال ایثار و شجاعت، سال هایی که بهترین فرزندان این ملت در برابر وحشی‌گری‌های صدام و خبیث‌ترین موجودات عالم مردانه ایستادند و جان خود را تقدیم ارزش ها نمودند.

وی افزود: شهدا رفتند تا ما بمانیم و ادامه راه دهیم، راهی که سرانجامش سعادت است و افتخار. شهدا رفتند تا ما بمانیم و بر قله‌های مجاهدت چراغ یاد آنها را روشن نگاه داریم. شهدا رفتند تا ما بمانیم و نگذاریم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. شهدا رفتند تا ما بمانیم و نگذاریم استیلای استکبار بر این مرزوبوم حاکم شود. شهدا رفتند تا ما بمانیم و نگذاریم امام مان در میان ناجوانمردی های تاریخ تنها بماند.

هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که باید روی پای خود بایستیم و خود را به قوای مختلف مجهز نماییم تا خواب دشمنان این ملت را آشفته نماییم. تقویت بنیه دفاعی کشور و افزایش ضریب امنیتی این مرز و بوم خواسته هر انسان دلسوزی است که دل در گرو امام و انقلاب دارد. بی شک خاموشی استکبار جهانی در سایه بیداری فرزندان این مردم در نیروهای مسلح حاصل شده است که این امر با تقدیم هزاران شهید برآورده شده است. امام جمعه ارومیه تصریح کرد: باید قدر نعمت امنیت را بدانیم و شکرگزار رهبری‌های داهیانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای باشیم که در میان شعله‌های آتش آسوده و امن گذران زندگی می‌کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha