جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله مرتضی مقتدایی

حوزه/ نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه را قطب علمی، اسلامی و انقلابی بیان کرد و گفت: ثمره انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی است و انقلابی بودن حوزه‌های علمیه به حفظ این نظام، ارزش‌های اسلامی، زحمات امام راحل، انقلاب و حمایت از رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، دبیر شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران، امروز در آیین افتتاحیه ساختمان مدرسه علمیه خواهران کریمه اهل‌بیت(علیهم‌السلام) قم، نشر علوم و معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، ارشاد و هدایت مردم، ترویج دین و تحکیم ولایت را وظیفه حوزه‌های علمیه دانست.

وی همزمانی افتتاح مدرسه علمیه خواهران کریمه اهل‌بیت(علیهم‌السلام) با هفته دفاع مقدس، تحت اشراف آیت‌الله العظمی سبحانی بودن و همچنین مزین بودن به نام کریمه اهل‌بیت(علیهم‌السلام) را از امتیازات این مدرسه برشمرد.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در ادامه با تبریک عید سعید غدیر خم، این روز را روز ولایت، اتمام نعمت، اکمال دین و مأیوس شدن دشمنان از آسیب زدن به اسلام عنوان کرد و یادآور شد: تمامیت نعمت اسلام با ولایت است.

وی اضافه کرد: ولایت همواره وجود دارد و امروز با دلایل محکم و قطعی اثبات می‌شود که در زمان غیبت،‌ ولایت فقیه جانشین ولایت خدا، پیامبر(ص) و ائمه اطهار(علیهم‌السلام) است.

آیت‌الله مقتدایی، حوزه‌های علمیه را قطب علمی، اسلامی و انقلابی بیان کرد و گفت: ثمره انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی است و انقلابی بودن حوزه‌های علمیه به حفظ این نظام، ارزش‌های اسلامی، زحمات امام راحل، انقلاب و حمایت از رهبر معظم انقلاب است.

وی در بخش پایانی سخنان خود طلاب را به جدیت در تحصیل توصیه کرد و بیان داشت: طلاب باید با خرافات نیز مقابله کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha