چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طه

حوزه / آیت الله طه محمدی با تاکید بر حضور جدی طلاب در عرصه های مختلف گفت: امروزنیازمند تربیت طلاب توانمند در حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی،  امام جمعه همدان، امروز در همایش هادیان نور که ظهر امروز در تالار معلم همدان برگزار شد ضمن تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: یکی از ویژگی ای مکتب اسلام و تشیع داشتن علمای متعهد و کارامد است.

وی با اشاره به ستمکاری وهابیت در حق مسلمانان اظهار داشت : اگر علمای شیعه  و زحمات آنان نبود امروز از اسلام چیزی باقی نمانده بود.

امام حمعه همدان با اشاره به صیغه اخوت وهابیت با اسراییل و آمریکا تصریح کرد: علیرغم آتش افروزی اسراییل در منطقه و دشمنی اسراییل با مسلمانان باز هم وهابیت دست خود را به سوی انان دراز کرده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در ادامه با بیان اینکه شرایط روحانیت امروز با روحانیت پیش از انقلاب غیر قابل مقایسه است خاطرنشان کرد:   یکی از مهمترین کارهای شایسته امروز رسیدگی به خانواده روحانیان متوفی است.

وی با بیان این مطلب که در میان اقشار جامعه هیچ قشری مانند روحانیت شهید نداده است ابراز داشت: روحانیت در کشور نسبت به تعداد جمعیت خود در انقلاب و دفاع مقدس از همه اقشار شهید بیشتری را برای نظام اسلامی تقدیم کرده است.

این استاد حوزه در پایان با اشاره به مشکلات رایج در جامعه از حیث معضلات فرهنگی و اعتقادی تصریح کرد: با وجود مشکلات فراوان در جامعه از تربیت طلاب توانمند که با مقتضیات زمان همراه باشند بسیار عقب هستیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha